poniedziałek, 3 grudnia 2018

Świąteczno-urodzinowo-bezokazyjna wishlista na rok 2019


Zbliżają się święta, potem urodziny i pewnie jeszcze kilka innych okazji. W sumie świętować nie bardzo jest co, ale zawsze warto sobie jakiś prezent zrobić. Choćby po to żeby sobie poprawić humor, albo spełnić jakąś zachciankę. Bo czemu by nie? Kilka rzeczy (no dobra, wszystkie) z poniższej listy zakupie prędzej czy później. 



1. Drewniany model statku Santa Maria

zdjęcie: www.modelnet.pl

Pływa chodzi za mną taki model od dawna. Będzie idealną ozdobą biblioteki w domu. Taki symbol niezbadanego lądu, przygody i historii. Wybrałem statek Krzysztofa Kolumba mimo, że jest sporo ładniejszych, większych i bardziej efektownych. Santa Maria zdecydowanie bije je wszystkie rozpoznawalnością. 
Problem nie jest nawet cena, a to że nie jestem choćby amatorskim modelarzem. Nie jestem nim wcale...


2. Teleskop
zdjęcie: allegro

Najbardziej ciekawi to co jest nieodstępne. Takie marzenie mam od dzieciństwa. Dopiero teraz realizacja staje się bliższa. Upatrzony model posiada dożywotnią gwarancję.

 3. Księga Ruty i Księga Tura - Czesław Białczyński

zdjęcia: http://sklep.slovianskieslovo.pl

Nie mogło zabraknąć na liście książek. Takich pozycji do kupienia mam sporo. Dwie powyższe też się wśród nich znajdują ale w ich przypadku cena gra dużą rolę. 160 zł za szt jak na razie jest poza granicami mojej wyobraźni. O czym te tomiszcza opowiadają? A no o wielkiej mitologii Słowian.

 4. Vintage'owy szwajcarski zegarek

zdjęcie: allegro

Stary szwajcarski zegarek Delabana albo DOXA byłby idealnym uzupełnieniem skromnej kolekcji zegarków (tutaj.) Mechaniczny, 50-cio letni szwajcar z magicznym swiss made na tarczy to jest to co tygrysy lubią najbardziej.


5. Zestaw narzędzi Snap'N Grip
zdjęcie: allegro

Dwa klucze w zestawie dopasowujące się do różnych rozmiarów nakrętek. Koszt niewygórowany, a mimo to nie udało mi się jeszcze ich zakupić. Hańba mi! 
Nadrobię to, obiecuje.

6. Prawidła
empik.com

Taki gadżet przeznaczony do skórzanych butów to element, który powinien znaleźć się w szafie każdego faceta. W mojej też powinien, ale na razie go tam nie ma. :(

7. Kufel

http://www.kufle.wroclaw.pl

Kufel, ale nie taki zwyczajny, szklany. Chciałbym mieć coś jak na zdjęciu powyżej. Może być ceramiczny, może być drewniany a nawet z cynową pokrywką. Chodzi o to żeby był ładnie zdobiony.

8. Stary aparat mieszkowy

zdjęcie: allegro

Kolejna z moich pasji. Z powodu ograniczonego czasu, ostatnio nieco zaniedbana, ale wciąż przyciągająca. Lubię fotografię, dlatego chciałbym spróbować coś bardziej oldschoolowego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz